Vierde ledenvergadering - Vrijdag 29 maart 2024 - 20.00 uur

Het seizoen nadert het einde. Maar voor K.N.K.S.V. staan er nog enkele fijne bijeenkomsten en activiteiten op het programma. De eerstvolgende bijeenkomst gaat door op vrijdag 29 maart 2024: ledenvergadering 4! Deze gaat door in zaal Sint-Jozef, waar de volgende dag ook de kienavond van K.N.K.S.V. zal doorgaan. Adres: Sint-Jozefstraat 45 te 2350 Vosselaar. Parkeren kan, zoals jullie ondertussen gewend zijn, aan vrijetijdshuis de Moer.

Na het officiƫle gedeelte geven we jullie een blik achter de schermen van onze jaarlijkse kienavonden. Deze kienavonden zijn voor onze vereniging de belangrijkste bron van inkomsten. We moeten er dan ook geen tekeningetje bijmaken hoe belangrijk dat voor onze vereniging is. Dirk, de trekker van deze kienavonden, brengt ook zijn bingomateriaal mee. We eindigen de avond met een heuse K.N.K.S.V.-kienavond voor onze leden (deelname is gratis!): het bestuur zorgt voor een fantastische prijzentafel!

Een avond om niet te missen! Breng al je collega-scheidsrechters op de hoogte en kom vrijdagavond naar Vosselaar!

1. Verwelkoming
2. Mededelingen Voetbal Vlaanderen - departement arbitrage
3. Evaluatie nieuwjaarsreceptie K.N.K.S.V. - vrij 12/01/2024 4. Evaluatie provinciale cursus 3 (i.s.m. Noordergouw) - don 22/02/2024
5. Evaluatie banket K.N.K.S.V. - zat 16/03/2024
6. Kienavond - zat 30/03/2024
7. Algemene vergadering - vrij 17 mei 2024
8. Seizoensafsluiter - zon 26 mei 2024
9. Toekomst K.N.K.S.V. - update na banket
10. Trainingen K.N.K.S.V. - vanaf juni 2024
11. Rekrutering en retentie
12. Vragenronde
13. Beelden + vragen Voetbal Vlaanderen - februari/maart 2024 (Guido Nuyens)
PAUZE
14. Gratis kienspel voor leden met toffe prijzen!

Deuren openen om 19.15 uur. Tot dan!

Bestuur K.N.K.S.V.