15 december 2017 - Derde algemene ledenvergadering

Op vrijdag 15 december 2017 staat de laatste ledenvergadering van het jaar 2017 op de planning. Voor de gelegenheid trekken we naar Oosthoven. In ‘De Heischuur’ ontvangen we jullie graag vanaf 19.30 uur. De vergadering start om 20.00 uur. (Adres: Schuuroven 2, 2360 Oud-Turnhout).

Op de agenda staan onder andere een woordje van de voorzitter en de verantwoordelijke opleider. Daarnaast doen we ons best om weer enkele interessante beelden te verzamelen. Onder de deskundige leiding van onze eigen Ruben Wuyts (onder voorbehoud) zullen we deze bediscussiëren en bespreken. Ook vorig seizoen hebben we dit enkele vergaderingen gedaan. Zeker de moeite dus!

Tot slot ontvangen we nog bezoek van het Bureau Arbitrage Antwerpen. Sven Cuyt zal een korte uiteenzetting geven en zal wat inlichtingen geven over het Bureau Arbitrage van onze provincie.

Drank aan zeer democratische prijzen, een lekkere versnapering en een goed gevuld programma. Je hebt dus geen reden om niét aanwezig te zijn op deze laatste vergadering van het kalenderjaar!

Hopelijk tot dan!